Du søkte på:

Fant du ikke det du søkte etter? Ta gjerne kontakt med oss!

Bakke Leiligheter AS

Invo gjør hverdagen mer strukturert

Når Bakke Leiligheter AS valgte Invo, var det fordi systemene oppfylte bedriftens krav til dokumenthåndtering, samtidig som det var brukervennlig og effektivt.


Vi valgte Invo av flere grunner. Vi ønsket et enkelt system som alle ansatte kunne bruke for å skape struktur og orden. Samtidig ser vi at Invo løser flere av behovene våre. Vi får bedre struktur i prosjektene, og vi kan enkelt lagre e-poster og annen korrespondanse, sier daglig leder Arild Finstad i Bakke Leiligheter AS. 


I tillegg til Invo Connect og Invo Prosjekt, benytter Bakke seg av Invos Malbibliotek og Kvalitetssystem. 


Med Invo Malbibliotek får vi alle maler samlet på et sted, og vi sikrer at malene som brukes alltid er oppdatert og korrekte. Vi ser også stor nytte av å ha enkel tilgang på kvalitetssystemet vårt. Gode og oversiktlige systemer reduserer sannsynligheten for feil og gir en mer sømløs arbeidsflyt, fortsetter han. 


Etter å ha benyttet Invo i 2 år, ser Bakke tydelig hvilke gevinster de har hatt ved å bruke løsningene.  


Vi merker at de ansatte trives godt med struktur og orden, det bidrar jo Invo i stor grad til å skape. Det også er enkelt å navigere seg frem til informasjon. I tillegg kan e-poster lagres med få klikk, noe som også sparer oss for mye tid, forklarer Finstad. 

– Vi merker at de ansatte trives godt med struktur og orden, det bidrar jo Invo i stor grad til å skape. I tillegg er det enkelt å navigere seg frem til informasjon. Dette kombinert med at e-poster kan lagres med få klikk, sparer oss for mye tid.

Arild Finstad
Daglig leder, Bakke Leiligheter

Finstad og Bakke Leiligheter er godt fornøyd med hvordan Invo har opptrådd både i opplæringsfasen og i etterkant av implementeringen.  

 

– Implementeringen og opplæringen i løsningen har gått veldig greit. Kjetil, som vi jobbet mye med i implementeringen, er serviceinnstilt og rask til å besvare henvendelser. Samtidig er også support raske til å svare, og svært hjelpsomme. Vi er generelt veldig fornøyde med Invo, men som med alle systemer finnes det alltid forbedringspotensial. Jeg synes derimot at de ansatte er veldig lydhøre for endringer og forbedringer, noe vi som kunde setter pris på, avslutter Finstad. 

Kontakt oss

Nysgjerrig på hva vi kan hjelpe deg med?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt!