Invo Move

De ansatte i din bedrift lagrer informasjon, e-poster og filer på alle mulige steder – både lokalt, på filserver og i skyen. Med Invo Move mister man ikke kontrollen.


Lagring av dokumenter og informasjon på ulike steder – i mapper, på harddisken, i Dropbox og på den gamle filserveren – er både ineffektivt og tungvint.

Dessuten utgjør det en trussel for IT-sikkerheten i bedriften.

  • Hvor lagres dokumentene og filene i dag?
  • Hvem har tilgang til hvilken informasjon?
  • Hva skjer når en medarbeider slutter?
  • Er all informasjonen søkbar og gjenfinnbar?

Vi har løsninger som gjør at all informasjon i bedriften – det vil si filer, e-poster og dokumenter – blir lagret på riktig sted.

De ansatte jobber som normalt i Word, Excel, Outlook og andre programmer. I stedet for å lagre informasjonen på egne områder, lagrer de ved hjelp av Invo Move informasjonen direkte i SharePoint. Dette gjør at filene blir lagret på riktig sted med riktig informasjon - noe som igjen gjør dem søkbare og gjenfinnbare.

Når de ansatte enkelt kan lagre filer, e-poster og dokumenter på riktig sted – og finne filene igjen senere – blir de ansatte mer effektive og bedriften sparer kostnader.

Løsningen er basert på velkjent Microsoft-teknologi.

Dette får du:

  • Lagre filer rett fra Word, Excel og PowerPoint – og alle andre programmer
  • Enkelt opprett nye lagringsområder (prosjekter, selskapsområder, mapper, kunder)
  • Støtter alle filformater
  • Søk og naviger direkte i SharePoint fra Outlook
  • Opprett egne favoritter i Outlook – for rask lagring
  • Drag n’ drop
  • Metadata-håndtering
  • Full støtte for Office 365

Vite mer?

Kontakt oss for en uforpliktende demo.

NOK45,-/bruker /mnd


Få en online demonstrasjon

Når det måtte passe deg.